Klantenservice

Hier vindt u antwoord op de meest voorkomende klantenservice vragen.

Wanneer kan ik een product retourneren?

U kunt een product aan EA-Selling retourneren wanneer er sprake is van:

  • Herroepingsrecht (zichttermijn)
  • Een door EA-Selling verkeerd geleverd product
  • Een defect bij ontvangst van het product
  • Een reparatie of vervanging onder de geldende garantievoorwaarden en termijn

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Bij produkten waarbij clearomizers onderdeel van de set zijn geldt dat de set uitgesloten is van herroepingsrecht als blijkt dat de clearomizer gebruikt is. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking en volledig ongebruikt aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@ea-sigaret.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde en ongebruikt retour ontvangen is

We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ea-sigaret.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

formulier-voor-herroeping: klik om te downloaden

Bekijk hieronder de beschrijving van deze vier gevallen.

  • Herroepingsrecht
  • Verkeerd geleverd product
  • Defect bij ontvangst product
  • Hoe kan ik een product retourneren?

Het herroepingsrecht, ook wel zichttermijn genoemd, betekent dat u binnen 14 dagen, zonder opgave van reden uw aankoop kunt ontbinden. Deze 14 dagen gaan in de dag nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Daarna heeft u 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. De kosten hiervoor zijn voor de koper zelf.

Tijdens de bedenktijd zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Het product mag slechts in die mate uitgepakt of gebruikt worden zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wilt maken, kunt u het product met alle geleverde toebehoren, en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking retourneren. LET OP: verzegelde producten waarvan de zegel verbroken is kunnen niet worden geretourneerd met uitzondering van defecten welke na het doorbreken van de zegel pas merkbaar zijn.

Indien u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht komen de kosten voor terugzending voor uw rekening. Uiterlijk binnen 14 dagen na melding van de consument zullen we het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terugbetalen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn hygiënisch en steriel verpakte artikelen zoals tank cartridges, clearomizers en mondstukjes en e-liquids. Ook startersets met gebruikte clearomizers kunnen niet worden geretourneerd.

 Hebben we per ongeluk het verkeerde product aan u geleverd? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen er dan zo spoedig mogelijk voor zorgen dat u het juiste product ontvangt. Mocht het nodig zijn om het verkeerd geleverde product aan ons te retourneren dan zullen we de verzendkosten hiervoor vergoeden. In overleg kan deze vergoeding ook zijn in de vorm van een e-liquid met een hogere waarde dan de verzendkosten  
Op verbruiks artikelen zoals bijvoorbeeld maar niet beperkt tot clearomizers en atomizers welke zijn uitgesloten van de garantietermijn van 6 maanden geven we een DOA (death on arrival) garantie. Mocht u een verbruiks artikel ontvangen dat bij ontvangst niet werkt neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen u dan zo spoedig mogelijk een nieuw product doen toekomen. 
Wilt een u product of bestelling retourneren? Neem dan altijd eerst even contact op met onze klantenservice. Vaak zijn problemen ook telefonisch of per e-mail op te lossen. U kunt ons telefonisch bereiken op +31 (0) 572-367861, op maandag t/m vrijdag van 10:00-17:00. U kunt ons ook bereiken per e-mail via info@ea-sigaret.nl. 

HOE LANG DUURT REPARATIE OF VERVANGING?

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en getest nemen we contact met u op. De verwerkingstijd is afhankelijk van diverse factoren. EA-Selling doet haar uiterste best om de verwerkingstijd tot een minimum te beperken. We handelen de retourzendingen af in volgorde van binnenkomst. In de regel duurt het echter nooit langer dan een aantal werkdagen. EA-Selling stuurt geen vervangende onderdelen alvorens we uw retourzending hebben ontvangen en getest.

VERPAKKING

Let op! Gebruik NOOIT een gewone envelop om onderdelen te versturen. Deze scheuren eenvoudig open. Gebruik altijd minimaal een verstevigde envelop of een bubbelfolie envelop.

 

Bedrijfsgegevens

esigbondEA-Selling
Spanjaardsdijk 36
8111 RM Heeten

info@ea-sigaret.nl
Telefonisch tussen 9.30 en 17.30 uur, tel: 0572 – 367861

KvK: 55958362
BTW nr: NL 171668406B02

Ook op Facebook!

De waardering van www.ea-sigaret.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.0/10 gebaseerd op 549 reviews.